Almas og Fridas mormor

onsdag den 23. marts 2011

Virus

Jeg ligger brak på 8. døgn med virus alle vegne. Et slemt angreb i øjnene er ved at være ovre, men nu er det halsen, så jeg knap kan synke. Krearummet står øde og forladt. Ikke engang en hæklenål kan jeg orke at løfte.

Virus’en har jeg fået af lille Alma, lige som hendes far og farmor har haft fornøjelsen. Alma er nybegynder i vuggestuen og det er vist meget almindeligt at man så bliver syg hele tiden. Hun har gået i vuggestuen i 8 uger og har været syg det halve af tiden. Stakkels, stakkels hende – men hun smiler glad det meste af tiden og kæmper med at øve sig i at gå, men det må da være hårdt at være mere eller mindre syg hele tiden.

Det må afgjort være det eneste negative overhovedet ved at være mormor: at man bliver smittet med grimme hårdnakkede virus.

Foråret vinder frem, nu må det snart være slut med sygdom!

1 kommentar:

  1. Uha det lyder ikke rart med en så hårdnakket virus. Jeg håber da snart at i begge er oven på igen og kan nyde det spirende forår.

    Kh Mette

    SvarSlet