Almas og Fridas mormor

torsdag den 3. marts 2011

Garn og hæklenåle


 
Til nye hækleprojekter har jeg købt en kasse meget lækkert garn: Yndlingsgarn fra Rasmilla i de fantastisk dejlige farver Hindbær og Ribs. Man kan da næsten ikke vente med at komme i gang når man får sådan en kasse ind af døren. Garnet er halvt lammeuld og halvt bomuld og er meget blødt og dejligt.

Først vil jeg hækle mig et tørklæde.

Jeg har også købt 5 nye Clover hæklenåle, så nu kan jeg hækle hvad som helst, uden at få ondt i hånden.

2 kommentarer:

  1. Sikke noget lækkert garn. Fantastiske farver. Jeg glæder mig til at se det tørklæde når det er færdigt.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Flotte farver. Og det er bare noget super lækkert garn. Jeg har også lidt af det, og skal da vist have fat i mere.

    SvarSlet