Almas og Fridas mormor

tirsdag den 5. november 2013

Penny Patch Quilt-Along 1

Selvom jeg har gang i temmelig mange patchwork- og hækleting kunne jeg ikke lade være med at gå i gang med en quilt along: Penny Patch Quilt-Along.

loving it!

Dette er Rachel Hauser's forlæg, en Penny Patch Quilt.

Jeg har altid været glad for patchwork, har lavet en smule, men helt amatøragtigt: læst lidt hist og her, prøvet mig frem, lært lidt på et kursus osv. Jeg tænkte at det så kunne være sjovt at prøve at følge et oplæg fuldstændigt. Det er første gang jeg prøver det.

Ud over min blogliste er jeg også med på Pinterest og der bliver jeg meget inspireret. Jeg er blevet begejstret for Modern Quilting og for Low-Volume-Quilts og jo mere jeg ser af den slags, jo mere tiltrukket bliver jeg. Jeg har endnu ikke set en god definition på de to begreber, så det handler meget om følelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar