Almas og Fridas mormor

lørdag den 15. december 2012

Bedstemorstrik

For længe siden så jeg opskriften på de fine tunikaer hos Tusindfryd. Jeg købte straks det lækre Karisma garn og gik i gang med at strikke.
Nu er strikning altså ikke min stærke side, jeg strikker ikke særlig pænt og vil meget hellere hækle.
Tiden gik og jeg indså at jeg aldrig ville få bluserne færdige mens pigerne kunne passe dem, så jeg bad om hjælp hos en superstrikker, nemlig Inge, pigernes bedstemor (farmor) og 1-2-3 så var tunikaerne færdige og pigerne havde dem på da jeg sidst hentede dem i institutionen.
Tusind tak Inge!
Vuggestuen har vendt Fridas bluse, for knappen skal være i nakken.

2 kommentarer:

  1. Igen søde billeder af pigerne og det er dejligt at de passer. Det er fint at du har sat dem på bloggen, så jeg ser hvor fine de er.

    Knus Inge

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine ... og hvor er pigerne blevet store :)
    knus♥

    SvarSlet