Almas og Fridas mormor

onsdag den 7. november 2012

En vognfuld vidunderligheder


To gange om ugen går jeg de 350 meter til pigernes daginstitution, hvor jeg først henter Alma i vuggehaven og bagefter Frida i vuggestuen. Begge piger bliver anbragt i den medbragte barnevogn og køres hjem til Mormor forbi heste, ænder og får. Vi hygger os meget.


Det kan være svært for mig at holde styr på de to vildbasser og lukke døre og åbne låger, men tit er Alma til stor hjælp, som fx. her hvor hun holder Frida i hånden

3 kommentarer:

  1. Det er en værdifuld last, du har i barnevognen der :-)
    Du er sandelig en aktiv mormor, der henter børnebørn to gange om ugen, heldigt at du bor så tæt på daginstitutionen.

    Randi

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Randi
      Jo, men de er jo så søde, så det er en fornøjelse. Det er dog to dage i træk at jeg henter og dagen efter er jeg godt nok lidt træt...

      Slet
  2. Jeg sidder her og smiler højt, når jeg ser på de to små piger.
    Hvor er de søde, og hvor er det dejligt at du kan hjælpe til.
    Knus Inge

    SvarSlet