Almas og Fridas mormor

torsdag den 27. september 2012

Velourkjole til Alma

For nylig købte jeg lidt velour og jersey til nyt tøj til pigerne og nu er det første produkt færdigt: en velourkjole til Alma (str. 3 år):

Både stof og mønster er fra Stof & Stil.


Lommerne har jeg hæklet så de ligner forstørrelser af mønstret i stoffet - lidt skulle det da afvige fra Stof & Stil kataloget.


Selvom jeg ikke har en overlocker synes jeg det har været dejligt at sy i velour - det vil jeg bestemt gøre igen.

3 kommentarer:

  1. Skøn kjole, smart med de hæklede lommer. Det er vist ikke så klædeligt til voksne med velour, men ville elske at hygge rundt i sådan en. :)

    SvarSlet
  2. Hvor et den skøn, og vildt god ide med lommerne

    SvarSlet

  3. Hvor er den sød, jeg glæder mig til at se Alma i den søde kjole.

    Og dejlige billeder af Frida.

    knus Inge

    SvarSlet