Almas og Fridas mormor

mandag den 31. oktober 2011

Hvede-varmepuder


Jeg har syet nogle varmepuder med hvedekerner i. Pigernes mor har mange myoser i nakken og skuldrene af at bære rundt på de to piger, så jeg tænkte de måske kunne hjælpe.



Puderne er 16 x 48 cm. De er syet med "skillevægge" så kornene ikke samler sig i den ene ende. Det er smart at bruge en tragt når man fylder korn i.
Jeg har syet betræk, der er lukket med bånd, så det kan tages af og vaskes.
Puderne opvarmes 2½ min i mikroovn.
Varmepuderne er rigtig gode som varmedunke. Holder varmen meget længe. Min datter lægger én i barnevognen når det er rigtig koldt.
De hele hvedekorn har jeg købt i butik, der sælger hønsefoder.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en god ide med varmepuder. Det tror jeg at jeg skal prøve at lave. De kunne jo også bruges til en lille ekstra julegave. Tror da at min mor ville blive glad for en.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Det er da en rigtig god ide. Jeg har faktisk også en'. Men den har jeg købt.
    Ha en dejlig dag
    Kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du købt din henne leder efter en men kan ikke finde nogen

      Slet