Almas og Fridas mormor

søndag den 23. januar 2011

Rygsæk til Alma

Almas forældre har bestilt en rygsæk til Alma i stil med den jeg syede til Almas mor, da hun var lille:

 

Jeg lånte Elsebeth Gynthers "Tasker du selv kan sy" på biblioteket og heri er der rigtig gode syanvisninger på rygsække i flere størrelser:

Her er resultatet:

 



 
Jeg er ret stolt over resultatet, for fx. kantebånd over mange lag plejer ikke at være let for mig.
Alma begynder i vuggestue om en uge, så jeg har også syet en pose til at fragte skiftetøj frem og tilbage:

3 kommentarer:

  1. Så er Alma sandelig fint "klædt på" til vuggestuestarten. Det er en rigtig, rigtig fin rygsæk - meget pænere end noget man kan finde i butikkerne. Et ekstra plus er, at den ikke så let kan blive forvekslet/forbyttet med de andre børns rygsække!

    Randi

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det er så dejligt med kommentarer :)

    SvarSlet