Almas og Fridas mormor

tirsdag den 16. november 2010

Applikations workshop

I lørdags var jeg på applikations workshop hos Karen Marie. Vi var kun 5 kursister, så det var let at få al den hjælp og vejledning, som man havde brug for. Vi syede og snakkede og hyggede og klippede og broderede og spiste dejlig frokost og de 7 timer gik alt for hurtigt.
Den lille svamp, jeg broderede i sommer, kom til at sidde i et betræk til en notesbog, sammen med lidt hæklet mellemværk, arvet fra en af mine formødre.

Til omslag på en evighedskalender, som jeg bruger til havenotater klippede jeg motiver ud af et trykt viskestykke og broderede på det

Jeg blev i den grad inspireret, lærte teknikker og så hvordan materialer skifter udtryk ved små ændringer, det var spændende. Jeg synes det er helt vildt fedt at kombinere applikationer med broderi.



 

 
Til sidst nåede også lige den sjove teknik, hvor man applikerer ved at sy direkte i en notesbogs forside:


2 kommentarer:

  1. Så fint det er blevet, altid dejligt at se de færdige resultater! Tillykke med dem ;0)Jeg knokler med ting til bazar i weekenden; pyh ha ;0)

    KH karen Marie

    SvarSlet
  2. Dette høres ut som et helt supert kurs! Det er flotte ting du har laget!

    SvarSlet