Almas og Fridas mormor

fredag den 3. september 2010

Alma og puden



6 kommentarer:

  1. Alma er virkelig sød at se på og puden er fin. Den lille snip, man kan se af dynebetrækket ligner fuldstændig et babysengesæt, jeg havde til mine nu voksne sønner :-)

    Randi

    SvarSlet
  2. Randi, det har du fuldstændig ret i :) Jeg havde sandelig gemt 2 sæt i god stand. Det er sjovt.

    SvarSlet
  3. Det er nemlig rigtig sjov. Mit, som er magen til, har også været i sving til barnebarnet :-) Det må ha' været en ok kvalitet, for det har været brugt til alle mine egne tre drenge, og det er lige så pænt, som da det blev købt, synes jeg :-)

    Randi

    SvarSlet
  4. Hej,
    Må man spørge om den måde puden er hæklet hedder noget specielt kunne godt tænke mig at lave en..
    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Camilla. Ja, med glæde. Hæklingen hedder granny stripes. Jeg blev inspireret her:
    http://tusindfryd-blog.blogspot.com/2010/06/hit-med-opskriften.html
    men du kan bare søge granny stripes på Google så får du massevis af gode links.
    God fornøjelse!

    SvarSlet
  6. er kommet godt igang med puden nu.. jeg har også brugt tusinfryds diy.. nu har jeg selv bare lavet en størrelse men sidder nu og grubler lidt over hvordan den ska være på bagsiden og om du har sat lynlås i eller hvordan..
    jeg regner med at lave et indlæg på min helt nye blog en af dagene..
    http://celinas-verden.blogspot.com
    kh camilla

    SvarSlet